Friday, September 9, 2011

Ehem2,

Diadaptasi dari kisah benar dan berlaku depan mata aku sendiri hee

Balik sekolah macam biasa aku ngepong nan umi, dengan tetibe. Aku nampak lelaki A ngepong seorang "awek". Mula-mula tu, tak cam yang tu lelaki A sebab dia bawak motor lain, tapi firasat aku kuat mengatakan yang dia lelaki A, kawanku sendiri. huh.

Tapi apa yang menjadi tanda tanya, siapakah "awek" yang lelaki A bawak ? Sedangkan kekasih lelaki A seorang yang tinggi, padahal "awek"yang lelaki A bawak tu pendek & tembam. Haha. Okey serius. Pelik.

Lelaki A turunkan "awek" tu depan bustop kat _________ . And then "awek" naik dengan mbe dia. And masuk dekat ______. Oleh sebab tak sedap hati, aku suruh umi bawak laju-laju. Press motor dgn rakus nya macam mat rempit dan akhirnya ! Akhirnya aku dapat tahu siapa "awek" tu sebenarnya.Dia adalah ______. Huh, sungguh pelik dan tak sangka.

Puas aku fikir kat rumah. Ape hubungan lelaki A dgn "awek" tu. Couple ke ? Tapi lelaki A dah ada kekasih kan ? Aku bukan apa, just pelik & kasihan dgn kekasih lelaki A. Serba salah

Oleh sebab tak sedap hati, aku share hal ni dgn mmbe aku. Tadi mbe aku cakap mcm nie kat lelaki A tu.
mbe : "Aku tahu awek kau ada dua kan ? kelas _____ kan ? "
lelaki A : siapa ?
mbe : ala,
lelaki A : alaaa, tu cikaro ! Hahaha.

Aku : --"

Omg, lelaki memang macam nie ke ? tipu awek sendiri, boleh hantar betina lain. semua perempuan kau nak. lepas sorg-sorg kan ? awek pulak tak pernah nak percaya. Kesian kau ______. Sekarang aku serba salah nak cerita dekat kekasih lelaki A atau diamkan je ? Aku pon tak sangka nie perangai sebenar kau lelaki A

0 comments:

Post a Comment